EvrimLeselim

Blog ; evrimleselim.blogspot.com - Katagori  ; Kişisel - Güncel - Özgür Blog



EvrimLeselim ; 

Blog'a veya websitesine girdigimde ilk önce niçin bu isim diye düsünürüm. Hikayesi var mi? Bu ismi secerken neler hissettiler diye.

O yüzden bende hemen neden blog'umun adinin EvrimLeselim oldugunu anlatayim.
Evrim dedigimizde benim aklima direk degisim geliyor. Degisim sizcede daha iyiye gitmek degil midir? Benim icin oyle. Degişmek, her geçen gun daha cok sey ogrenmek, daha cok hedefine yaklasmak, istedigine ulaşma umudunun hergun daha cok artmasi!!! Degişime hazir olmak, hazir hissetmek.

2 yil oncesine kadar ne zaman birseyler yazmaya baslaşam önce HERŞEY GÜZEL OLACAK yazar bunu icimde hissetmeye calisirdim. Bu cumle beni her zaman rahatlatir, gulumsetirdi . Uzunca bir sure sonra artik eskisi gibi beni etkilemedigini dusundugum anda baska bir cumle dokuldu agzimdan.

DEGISIME HAZIRIM !!!

Yeni bir bana hazirdim artik. Yillardir ugrasip, dusunup cozmeye calistigim "ben kimim", "kim olmak istiyorum", "an'da mutlu olmayi nasil ogrenebilirim ", "neyi nicin yapiyorum ", "gercekte ne istiyorum" sorularini cozmek icin adim atmaya daha yakindim. Mutluluguma mutluluk katmaya, EvrimLesmeye hazirdim :)

Hersey guzel olacak evet ama her sey biraz daha EvrimLesip degiserek :) Haydi gelin EvrimLeşelim. Her saniye, her dakika, her gun kendimiz icinde birseyler yaparak gecirelim. Ve asla şunuda unutmayalim BEN varsam cevremdeki kisiler, olaylar, nesneler degerli ama BEN yoksam eger, hicbirseyin degeri yok. Eger BEN olamazsam, BEN olmaya adim atmakta geciktigim hergun, EvrimLesmemi, degisimimi, gelisimimi yerinde saydirdigim hergun "BEN" kendimden biraz daha uzaklastigim andir.

Bu sureci herkesle paylasmakta bana ayri mutluluk veriyor:)

EvrimLeselim !!! :)



0 yorum:

Yorum Gönder