Fulya Küçükaksoy

Blog ; kucukaksoyfulya.blogspot.com - Katagori  ; Kişisel Blog






Fulya Küçükaksoy ; Küçükken "Büyüyünce ne olacaksın?" sorusuna verdiğim cevapları hatırlayamıyorum bile. Oldum olası maymun iştahlı olmuştum zaten. Ben de dedim ne varsa yapayım, birgün işe yarar :)

Düşündüm durdum.
Geçmişime baktım; yaptığım herşeye..
Yapacaklarımı dusundum, daha hayatın başındayım diye.
Ve anladım ki; ben en çok canlılara umut ışığı olmayı sevebilmiş ve başarabilmişim. Sokakta kalan hayvanlara sahip olmuşum, sevgilisinden/eşinden ayrılan arkadaşlarımın yaralarına merhem olmuşum, engelli arkadaslarimi tamamlayip engelsiz yapmisim, anne babasız tum cocuklara ablalik/annelik yapmisim, yaslilardan hep hayir dualari almisim.. Bunları yaparken makyaklar yapmışım, bakımlar yapmışım, bunları çevreme sunmuşum, seyahatler yapmışım, fotoğraflarla sevdiklerimi oralara götürmüşüm, filmler izlemişim dostlarımı o anlarda istemişim yanımda...

En guzel meslek hayata umut isigi olmakmis; ben ışık olmuşum... Siz de bu umut ışığı olma yolumda yanımda olursanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.

Sevgiler,
Fulya Küçükaksoy

Blog ; Fulya Küçükaksoy

0 yorum:

Yorum Gönder