Teknolojiden Haberim

Blog ; gunceltekno.com - Katagori  ; Teknoloji  Blog




Teknolojiden Haberim;
 Öncelik olarak blogumu buraya eklenmişti neden kaldırıldıgını çok merak ediyorum.

Teknolojiden Haberim Dünya’daki ve Türkiye’deki günlük teknoloji haberlerini ziyaretçilerine ulaştırma amaçlı kurulmuş bir teknoloji blogudur. Teknolojiden Haberim’in amacı sürekli gelişmekte olan teknolojiyi insanlara tanıtmaktır.

İlk paragraf biraz klasik olsa da bu paragrafı önceki gibi yazmaya hiç niyetli değilim.   Teknolojiden Haberim’i 2012 yılında kurdum ve ilk kurduğum zamanlar teknoloji konusunda bir çok bilgiye sahiptim fakat bir site kurmayı çok fazla bilmiyordum. Bu yüzden ilk kurduğumda yola Blogger alt yapılı bir siteyle çıkmıştım. Tabi sitenizi güzel yapabilmek için bir şeyler bilmeniz gerekiyor. Bende birazcık bildiğim HTML’in üzerine CSS öğrendim ve siteyi kurduğumdan beri sadece bunları değil daha bir çok şey öğrendim ve öğreneceğimde.

Daha sonra bloga ilgi büyüyünce insan seviniyor ve daha çok yazası geliyor. Bunun içinde siteyi Eylül 2013′te WordPress’e taşımayı istedim ve taşıdım fakat bir çok link değişti bu yüzden bu yazıları silmek zorunda kaldık. Bu beni çok üzdü fakat şimdide eskisi gibi yazmaya devam ediyorum.

Blog;  Teknolojiden Haberim

0 yorum:

Yorum Gönder