Uzun Lafın Kısası

Blog; uydurukgunluk.blogspot.com Kategori; Kişisel Bloglar
Uzun Lafın Kısası; Herkese selamlar... Öncelikle itiraf etmeliyim ki, blogumun öyle çok şaşırtıcı bir hikayesi yok.
Sadece yazmaya ihtiyaç duyduğum için yazdığım bir sayfadan ibaret.
İsim konusuna gelince de, internette saçma sapan paylaşımlar yaptığım bir sırada gözüme takılan cümlenin içinden seçmiştim "Uzun Lafın Kısası"nı.

Şimdi böyle anlatınca kendi kendimi baltalamış olduğumun farkındayım ancak size içeriğinden bahsedecek olursam ; her telden müzikler bulabileceğiniz (öyle ki, liste "Nothing Else Matters'la" başlayıp "Dere Boyu Kavaklar'la" son buluyor o kadar sapmışım yoldan), vizyona giren filmlerden haberdar olacağınız, kütüphanemden kitap önerilerimin yer aldığı çok yönlü bir sayfa olduğunu söyleyebilirim.
Bunların yanı sıra sayfamda sadece kendi günlüğümden yazılar yer alıyor.
Elbette ki, sapına kadar komediyle :)

Ben kim miyim ?
Komple arıza bir yengeç burcunun tekiyim.
Blog aleminde böyle derler bana.
Yazarlık ve ressamlık da yapıyorum ancak niyetim kendimi değil, sayfamı tanıtmak olduğu için anlatmayı burada kesiyorum.
Sayfamın takipçisi olmak ve maceralarıma ortak olup benimle eğlenmek isteyen herkesi sayfama davet ediyorum.
E, hadi buyrun buyrun ! :))
Blog; Uzun Lafın Kısası

0 yorum:

Yorum Gönder